• Language
    • Dansk
    • German
    • English
  • B2B Log ind
Sebra
  • Produkter
  • Shop
  • Om Sebra
  • Kontakt
  • Presse
  • Ny B2B shop
  • Language
    • Dansk
    • German
    • English
  • B2B Log ind

 

Vilkår og betingelse for produktgaranti

Sebra yder en udvidet produktgaranti på vores EU-Blomst mærkede produkter i en periode på 5 år fra købsdatoen.

Se efter dette logo på dit produkt.


Hvad dækker garantien?
Garantien dækker brud på komponenter og skader opstået, på grund af mangelfuldt håndværk, under normal privatbrug - såkaldte fabrikationsfejl.

Vi gør opmærksom på, at naturlige variationer, forekommende i træ, ikke kan betragtes som en fabrikationsfejl og Sebra garanterer derfor ikke for farvebestandighed, matchning af overfladefarver eller hårdhed, årer eller teksturer.

Garantien bortfalder, hvis:

  • produktet har synlige spor af slitage.

  • tegn på forkert brug.

  • tegn på manglende/forkert vedligeholdelse i henhold til vedligeholdelsesguiden, som findes i samlevejledningen.

  • produktet har påførte skader og handlinger, herunder forkert samling, forkert betjening, forkert anvendelse eller opbevaring.

  • tredjepartsmaterialer er anvendt på produktet, eller der er foretaget ændringer af produktet, f.eks. ny maling eller lak.

Behandling af garantisag
Skulle der opstå et problem med et eu-blomst mærket Sebra produkt indenfor garantiperioden skal du henvende dig til den forhandler, hvor varen er købt. Forhandleren vil i samarbejde med Sebra undersøge produktet og vurdere, i hvilket omfang det er underlagt produktgarantien. 

Hvis en reklamation er berettiget, og falder ind under de nævnte garantier, i forhold til den udvidet produktgaranti, så reparerer, udskifter eller krediterer Sebra det pågældende produkt, afhængig af den konkrete sag. Beslutningen om, hvilken type afhjælpning, der vil blive givet, tages udelukkende af Sebra. 


Sådan hjælper du din sag igennem:

For at kunne gøre brug af Sebras 5 års produktgaranti kræves det, at du kan fremvise: 

  • En original købsfaktura fra en Sebra-forhandler med synlig købsdato.

  • Et batch-nummer (findes bl.a. på bagsiden af produktets samlevejledning).

 

Herudover vil følgende være en stor hjælp:

  • En beskrivelse af fejlen
  • Et billede af hele produktet
  • Et nærbillede af fejlen
  • Dine kontaktoplysninger  

 


 

Find din Sebra forhandler her

Produkter

Tekstil

Møbler

Tæpper & puder

Legetøj

Spisetid

Accessories

Forhandler

Bliv forhandler

Billeder

Service center

Salgs- & leveringsbetingelser

Om Sebra

Om Sebra

Kontakt os

Forhandleroversigt

GDPR

Cookie-info

Produktgaranti

Tilbagekaldelse

Presse

Billeder

Pressemeddelelse


 

Hovedkontor

Sebra Interiør ApS
Sallingsundvej 10
DK-6715 Esbjerg N

CVR.: 28864663

Send besked

 

     

 

Der tages forbehold for tastefejl, fejl i billedmateriale samt udsolgte varer.

  • Forside
  • Sitemap
  • Website: Co3

B2B Log ind

B2B Log ind